Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Kijk eerst of uw vraag hier tussen staat. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bel 088 - 166 58 04 of stuur uw vraag naar vragen@inwarmte.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Storingen
-
In het geval van een storing kunt u altijd onze klantenservice bereiken via telefoonnummer
088 - 116 58 04 (lokaal tarief). -
Alle warmteleveringsstoringen die hebben plaatsgevonden worden opgenomen in het meldingsoverzicht op de pagina storingen.
Betalingen
-
Ja, we vinden het heel fijn als u via een automatische incasso betaalt. Bij uw aanmelding via ons klantenportaal heeft u de keuze gekregen om met automatische incasso te betalen. In de portal kunt u ook direct het SEPA-formulier ondertekenen en terugvinden bij uw persoonlijke gegevens.
Als u later uw instellingen voor automatische incasso wilt wijzigen, kunt u deze zelf eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. Kies na het inloggen voor Instellingen en selecteer bij Keuze betalingswijze uw betaalvoorkeur.
Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 - 116 58 04 of stuur een e-mail naar vragen@inwarmte.nl. We helpen u graag!
-
Wanneer u het SEPA-formulier niet meer in uw bezit heeft, sturen we u dit graag opnieuw toe. Stuur hiervoor een korte e-mail naar vragen@inwarmte.nl.
-
Als klant dient u er zelf voor te zorgen dat u uw facturen op tijd betaalt. Op het moment van factureren was uw ondertekende SEPA-formulier waarschijnlijk nog niet ontvangen of verwerkt. We vragen u om eenmalig het voorschotbedrag van deze factuur zelf over te maken.
-
Uw voorschotbedrag kunt u eenvoudig aanpassen via het klantenportaal. U doet dit door na het inloggen te kiezen voor “mijn voorschot”. Vervolgens kiest u voor “wijzig voorschot”. Lukt het niet om uw voorschotbedrag te wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Aanmelden/ verhuizen
-
U kunt u gemakkelijk aanmelden via het formulier op de pagina aanmelden. Na uw aanmelding controleren wij uw gegevens en sturen we u uw inloggegevens voor het online klantenportaal.
-
U kunt uw verhuizing eenvoudig doorgeven via het formulier op de verhuispagina. Op de dag dat u daadwerkelijk de sleutel overdraagt kunt u de laatste meterstanden aan ons doorgeven. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!
-
Onze medewerkers van de klantenservice helpen je graag via telefoonnummer 088 - 116 58 04.
Blijft de woning (voorlopig) binnen de familie? Dan kan de nieuwe eigenaar zich aanmelden via de pagina aanmelden.
Wordt de huur opgezegd of de woning verkocht? Dan kun je het formulier invullen op de pagina verhuizen. Kies bij Wie vult dit formulier in? voor Ik vul het formulier in voor een overleden familielid/bekende.
Elektriciteit
-
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Woningbedrijf Velsen voorziet alleen in duurzame warmtelevering en niet in de levering van elektriciteit.